søndag 7. februar 2010

Lenge siden sist

Jeg har ikke oppdatert siden før jul, oi! Så ja, siden sist jeg skrev har jeg vært hjemme og sovet, møtt venner og familie og spist god mat, og jeg har kommet tilbake og følt det som om jeg aldri har vært borte herfra. Skal prøve å oppsummere i korte trekk i bilder litt av det som har skjedd siden jeg kom tilbake:

Yasaman (Iran) hadde bursdag 11. januar og vi feiret det med overraskelsesbesok i social center med kake og musikk og fine folk
Image and video hosting by TinyPic
Ole og Liv, våre norske andreåringer

Image and video hosting by TinyPic
Bursdagsbarn + gjester

Image and video hosting by TinyPic
Glade venner som danser

Image and video hosting by TinyPic
Var på tutorial dinner til Ljubljana (1,5 time kjøring hver vei) og spiste meksikansk mat. Fikk en tilfeldig forbipasserende til å ta bilde av oss.

Image and video hosting by TinyPic
Tur på Rilke path, turistattraksjonen i Duino. Fin utsikt.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Bakte kake med Hilda (Tyskland), Adele (Norge) og Solveig (Danmark)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Våknet til dette været og denne utsikten. Fint på en søndag.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Spiste vafler til frokost!

1 kommentar:

  1. Ser ut som du koser deg emmapusi<3 Men du kan GODT oppdatere bloggen oftere! :D

    SvarSlett