onsdag 4. november 2009

I dag

I dag morges vaaknet jeg med et opphovnet oyelokk for tredje dag paa rad, men i dag mer opphovnet enn tidligere. Dro til Medical Center for aa faa noe som hjalp mot det, og skrive meg opp paa sicklist. Saa i dag vil jeg altsaa tilbringe hele dagen i residensen min, Foresteria. Tenker jeg skal faa tiden til aa gaa med aa gjore lab report i e-systems og matte. Og kanskje lage sjokolademuffins.

Naa er det kjempekaldt her i Duino! Gleder meg til jeg faar pakken hjemmefra med skjerf og ullsokker, saa jeg slipper aa fryse saann. Ellers er det relativt travelt for tiden med aktiviteter, skole og oeving til EE show (et show foersteaaringene setter opp for andreaaringene for a feire at de har skrevet ferdig Extended Essay).

Skal forresten starte et norskkurs her pa skolen. Jeg vet aerlig talt ikke hvorfor folk vil laere norsk, det er tross alt et veldig lite spraak, men siden jeg har fatt forespoersler om det, starter jeg opp kurs. Det blir spennende aa se hvordan det blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar