mandag 30. november 2009

Advent!

Ok, en stund siden jeg har oppdatert her (igjen), og det er mest fordi jeg er lat. Og litt fordi jeg har andre ting jeg heller vil gjøre enn å sitte på dataen.

Men, i går var det første søndag i advent. Og det måtte jo feires. Så vi bakte pepperkaker i Old Offices mens vi hørte på julemusikk. Fint.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Adele sin fine pepperkake som hun pyntet helt selv.

Image and video hosting by TinyPic
Etter dette var jeg vekke en liten stund, og i mellomtiden lånte en snik (Liv) kameraet mitt.

4 kommentarer:

  1. Det ser skikkelig gøy ut alt du gjør! Vi må også pake pepperkaker når du kommer. Og så må vi lage Jostein og lille Jostein også. Hihi. På alienmexicaner står det at du ikke har oppdatert på tre uker, så jeg ble litt forundret og tenkte at jeg holdt på å gå sprø når jeg så at dette innlegget var skrevet 30 november. I am crazy? Uansett, gleder meg til du kommer!

    SvarSlett
  2. Å! Så søt du er Emma :) Hohoho, var det nokon som pula i Pula? HAHAHa Ok. det var ikke så morsomt.

    Jeg er lett med på å lage en kopi av fritzl-looove-basement.

    Ja! Det kommer ikke opp ar du har oppdatert. Irreterende.

    SvarSlett
  3. Emma ! :D jeg og gleder meg til du kommer hjem ! miss u
    har tenkt jeg skulle skrive "eg saknar deg" på face, men da har alltid gitte, caroline eller lina skrevet akkurat før jeg skal og da ville jeg ikke. men jeg savner deg.
    Kan jeg få være med å lage julekaker? :)

    SvarSlett
  4. jaa. du kan selvfølgelig være med å bake julekaker. og nå er det mindre enn uke til jeg kommer hjem. det blir braaa :)

    SvarSlett