søndag 25. oktober 2009

Siden sist (#2)

Ja, som skrevet under, er det en stund siden jeg har oppdatert bloggen, tenkte jeg at jeg skal oppdatere ordentlig. Eller noe sånt. Siden sist:

Image and video hosting by TinyPic
Høsten har kommet! Med sine fine farger, og sitt deilige ruskevær (noen er kanskje uenig med meg her, men jeg har savnet det).

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har bakt skillingsboller (igjen). Jeg er ganske glad i å bake, og har funnet ut at skillingsboller er veldig populært, i tillegg til å være lett å lage. De andre norske kaller det kanelboller, men jeg prøver å lære dem at det heter skillingsboller.

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har vært på en italiensk kinarestaurant med min tutorialgruppe. Alltid like deilig med et avbrekk fra Mensa-maten.

Image and video hosting by TinyPic
Jeg og Adele har laget pizza til lunsj en dag. Utrolig godt! (unnskyld for å legge ut spisebildet Adele, men måtte jo illustrere hvor god pizzaen var og dessuten er du søt)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har vært på konsert med bandet vi har her på skolen, som heter "I thought I fell down the stairs but I didn't" (eller noe sånt). Bandet består av Natalie, Liv, Yannick, Dylan og Ben. Mange dukket opp, og det var veldig god stemning. De er veldig flinke!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har vært på skolen sin offisielle åpningsseremoni i Pula i Kroatia. Alle hadde på seg nasjonaldraktene sine eller fine klær, og seremonien bestod av flaggbæring, taler (mange på italiensk, hehe) og musikk. Etterpå var det buffet, og vi spiste masse god mat. Senere dro vi på en liten sightseeing i Pula.

Ellers har ting gått som normalt, med skole, fritidsaktiviteter og fine personer :)

Dere (Caroline) har forresten sagt at jeg bør legge ut bilder av meg selv også, så jeg gir dere herved en liten gif av meg som har fritidsproblemer:
create animated gif

1 kommentar: